miércoles, 23 de febrero de 2011


ELS MEUS RECORDS

Em diuen Alba tinc once anys i vaig a sisé de primària. Estic recordant quan era xicoteta que anava a Educació Infantil.
Tenia tres anys quan vaig començar a anar a l’escola. A la mestra li deien Feli.

Els primers dies la majoria de xiquets/es estaven plorant.
Només entrar fèiem assemblea ens preguntaven què havíem dinat i què havíem sopat i ens ensenyàvem els dies de la setmana.

Tots els dies esmorzàvem a la classe i menjàvem fruita, entrepans...
Al pati jugàvem a pares i a mares en una caseta, al pilla pilla i a conillets amagats.
També ens confoníem per a agafar el saquet.

Hi havia xiquets que es tiraven per la vora del tobogan.
A la classe jugàvem a cuineres i a metges.
Me'n recorde que una vegada Judith i jo agafarem dos trossos de plastilina i el vam tirar contra la finestra ¡ de seguida vam anar al Racó de pensar.

Tots els dies quan eixíem de l’escola, féiem un trenet i cantàvem la cançó de “Sol, solet”.
Fèiem excursions molt divertides, i en una excursió vam anar a una granja on hi havia:
  • Cavalls
  • Porcs
  • Gallines
  • Vaques
  • Bous…

També fèiem pa i eixe dia el pa que vam fer ens el vam emportar a casa.
A l’escola fèiem festes com:
  • El Nadal
  • Carnestoltes…

Recorde que pel Nadal les xiques es vestien de pastoretes i els xics de pastors. Li cantàvem i tocàvem amb una pandereta al Pare Noel. Després ens menjàvem una mona amb una tassa de xocolate.

El que més m’agradava era jugar a “conillets amagats” i a pares i a mares.
El que menys m’agradava era anar al Racó de pensar.
El que més m’agradava de Feli era que tenia molta paciència.


Alba Cerdà Marín
 

No hay comentarios:

Publicar un comentario